Az Opel Omega eddig nem számított jelentős tényezőnek a nagyautók között. A 3000 ponton történt felújítás célja éppen ezért az volt, hogy az autó elfogadható alternatívát jelentsen az olyan versenytársakkal szemben, mint az Audi A6, a BMW 5-ös sorozat vagy a Mercedes E osztály, miközben azoknál � 2-3 millió forinttal � kevesebbe kerül. Tesztünk alapján mondhatjuk: megjelenésében és a biztonságos autózás szempontjából, alapfunkcióiban méltó versenytárs. Ám ha a cizelláltságot, a szélsőséges körülmények közötti működést is figyelembe vesszük, némi hátrányba kerül. Mindennapi használatra azonban kitűnő választás.
Az Omega vonalai erősen lekerekítettek, az autót se előre, se hátra nem lehet belátni; érezni kell. Az utastér kényelmes, elegáns. A vezetőülés tág határok között állítható, jó oldaltartást ad. A széles középkonzol magában foglalja a CD-vezérléssel ellátott, kitűnő Bose rádiót, a mobiltelefon tasztatúráját, a � dupla! � klíma vezérlőegységét. A rádió és a telefon a kormányról vezérelhető, de meglehetősen kényelmetlenül. A kormány csak magasságában állítható. A pontos váltó hagyományosan, a magas kardánbokszon trónol.
|